Послуги
Пошукова реклама:
Веб-аналітика:
Яку стратегію ви запропонуєте для мого бізнесу?
Запропонувати стратегію робіт для вашого бізнесу діджитал агентство можна тільки після вивчення вашої наявної стратегії та цілей які ви хочете досягти.
ROI орієнтованій діджитал агенції Spilno Agency потрібно отримати доступ як мінімум до Google Analytics 4 і як максимум до інструментів, які клієнт використовує в даний час.
Зазвичай такий аналіз займає робочих 5 днів.
*Якщо ваша стратегія – це відсутність стратегії, в такому разі ми допоможемо її побудувати.



Яких результатів можна очікувати і за який термін?
Якщо ви раніше НЕ проводили рекламних кампаній (самостійно або з будь-якою діджитал агенцією) і не можете чітко відповісти на питання які представлені нижче, в такому разі ціллю рекламної кампанії буде – тестування рекламних кампанії впродовж перших 3 місяців і результатом першої рекламної кампанії буде верифікація рекламного каналу та відповіді на питання:
- скільки лідів (заявок, клієнтів) вам принесла рекламна кампанія;
- скільки коштував ліда з рекламної кампанії;
Якщо у вас є працюча рекламна кампанія, то дати відповідь з приводу прогнозу результату, можливо буде після аналізу вашої рекламної кампанії. Як написано вище, оцінка та прогноз результатів агентство з маркетингу Spilno Agency зможе надати впродовж 5 робочих дні.
1. | Витрати на рекламу | 30 276 грн. |
2. | Кількість лідів | 92 |
3. | Ціна 1 ліда | 329 грн. |
4. | Кількість клієнтів | 29 |
5. | Ціна 1 клієнта | 1 044 грн. |
6. | Середній дохід з клієнтіа | 6 500 грн. |
7. | Дохід з рекламної кампанії | 188 500 грн. |
8. | Маржинальність | 35% |
9. | “Прибуток” | 65 975 грн. |
10. | ROMI | 218% |
Наша діджитал агенція будує воронку продажів до того рівня, до якого можна відслідкувати результати рекламної кампанії. Найчастіше, це 3-5 рівень для бізнесу корпоративних послуг. Для інтернет магазинів це 6-7 рівень. Якщо ви хочете рахувати всі 10 рівнів воронки, то ми можемо в цьому вам допомогти.
Якщо ви хочете рахувати всі 10 рівнів воронки, то ми можемо в цьому вам допомогти.
В будь-якому разі, бізнесу потрібно рахувати економіку вашого рекламного каналу, щоб чітко розуміти, чи окуповуються інвестиції в маркетинг.
Як ми звітуємо про результати?
Так як Spilno Agency є ROI орієнтованої діджитал агенцією, наша задача – рахувати окупність маркетингового каналу, якщо це можливо.
Часто бізнес не готовий до розрахунків на рівні окупності чи ROI, в такому разі діджитал агентство Spilno Agency піднімається на один крок по воронці вище і рахує найближчий показник ефективності який можна розрахувати до ROI.
Детальніше про те як це робити, ми розповідали в статті на нашому блозі.
Чим ROI орієнтована діджитал агенція відрізняється від інших агенцій?
1. Формує ціль просування
Всі дії діджитал агенції узгоджені з ціллю просування.
2. Будує воронку продажів
Перед початком роботи, агенція з діджитал маркетингу налаштовує прозоре відстеження результату рекламних кампаній.
3. Рахує лідів та клієнтів
Рекламна агенція прозоро та чітко фіксує – скільки лідів та клієнтів залучає рекламна кампанія.
4. Рахує дохід та прибуток
ROI орієнтована діджитал агенція, чітко знає скільки витратили за отримали доходу з рекламної кампанії.
5. Рахує показники ROI та ROMI
Рахує покзники які чітко вказують на окупність рекламної кампанії в будь якому сервісі.
Скільки коштують послуги вашого діджитал агентства?
Ціна послуг діджитал агенції залежить від декількох факторів: кількості послуг над якими буде працювати маркетингова агенція, об’єм робіт який буде вкладений в стратегію та бюджету який буде обслуговувати Spilno Agency.
Щоб дізнатися ціну, необхідно провести зустріч і тільки після розуміння задач, їх об’єму та плану робіт, діджитал агенція зможе чітко назвати ціну робіт.

“Мета нашої спільної роботи – отримання максимального прибутку для бізнесу та побудова прозорого відділу маркетингу”.
Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency
Яким повинен бути бюджет на рекламу?
Бюджет повинен бути такого розміру, щоб отримати достатню кількість лідів (звернень на послуги) для їх аналізу. Знаючи конверсію в продажі, бізнес зможе чітко зрозуміти чи окуповується рекламний канал.
Щоб отримати більш точну інформацію про бюджет, який вам потрібен – залишайте заявку.
Рекламна агенція Spilno Agency входить в top100 підрядників Freelancehunt по послугам Google Ads, лідген, таргетована реклама та SMM
Відгуки про діджитал агентство на платформі Clutch
Хто буде працювати над моїм проектом?
Над проектом працює команда з 3 співробітників і більше. Зазвичай це:
- PM – проектний менеджер. Його задача – прискорити комунікацію з клієнтом. Щоб клієнт отримував відповіді на питання швидше;
- IM – інтернет маркетолог. Цей спеціаліст відповідає за виробництво послуги та за результат.
- TL – спеціаліст, який задає вектор розвитку проекту, та контролює виробництво.
В залежності від об’єму робіт по проекту можуть бути підключені співробітники на позиції Junior та Trainee. Також є додаткові спеціалісти які можуть приймати участь в проекті, такі як Linkbuilder, Копірайтер, Дизайнер, тощо.
Чому клієнт спілкується з PM (проектний менеджером), а не напряму зі спеціалістом.
Проектний менеджер (PM) та інтернет маркетолог (IM) мають різний набір навичок, який підходить під вирішення різних задач.
PM – комунікує і він краще за спеціаліста вміє донести складну технічну інформацію на мову бізнесу, а IM – вміє краще працювати з інструментами маркетингу.
Якщо один спеціаліст, в діджитал агенції, буде одночасно виконувати роль проектного менеджера і працювати в рекламних кабінетах – якість послуг буде нижче.
Чому працюють з нами
Якісна комунікація
Виділений проектний менеджер прискорює комунікацію та надає максимально повні відповіді на питання клієнтів. Системно проводяться зустрічі з клієнтами.
Рахуємо економіку проекта
Приймаємо рішення на основі отриманих даних та чітко розуміємо чи окуповується діджитал реклама для бізнесу.
Прозора звітність
Рахуємо кількість лідів, ціну ліда і клієнтів. Перед початком роботи налаштовуємо аналітику та відстеження конверсій.
Чи маєте ви досвід роботи з компаніями в моїй ніші?
Досвід роботи спеціалістів які працюють над проектами, досягає 15 років роботи в діджитал маркетингу. Найкраще це можна побачити, провівши зустріч. У діджитал агенції Spilno Agency є багато кейсів. Частина з них є на блозі, а іншу частину вони можуть показувати при особистій зустрічі.
Консультація маркетолога:

Консультація з маркетологом
Як часто ми будемо комунікувати?
Під час роботи з діджитал агенцією Spilno Agency є декілька рівнів комунікації.
- месенджер – під кожний проект створюється окрема група з спеціалістами зі сторони клієнта та зі сторони Spilno Agency. В будь який момент можна написати запит чи питання і отримати відповідь. В месенджері робота проходить постійно;
- онлайн зустрічі – зустрічі проводяться один раз на місяць чи один раз на тиждень, в залежності від потреби;
- офлайн зустрічі – при потребі, є можливість проводити офлайн зустрічі команд. Зазвичай такі зустрічі проводяться один раз на квартал.